چگونه طراحی وب سایت می تواند در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند. شایعات شایعه شده در مورد طراحی وب سایت - طراحی وب

Wiki Article

این عناصر مکمل کلمات هستند و باید در کنار آن‌ها کاربر را خیلی واضح و روشن هدایت کنند تا به هدف‌اش برسد.

امکان کدنویسی بهینه از نظر موتورهای جستجو گوگل و سئو سریع سایت

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

فاکتور cls چیست فاکتور inp چیست و نکات مهم آن سه شاخصه مهم برای اندازه گیری roi در سئو فاکتور lcp در Main Net vita چیست؟ و مواردی که باید بدانید بهترین ابزارهای جایگزین الکسا کدام است؟

رسانه: با کلیک روی این دکمه می‌توانید تصاویر، صداها و ویدیوهای خود را به متن برگه اضافه کنید.

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

طراحی تعاملی سایت به ساده‌ترین روش‌ها با فروشگاه ساز شاپفا

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

به این معنی که مخاطبان بیشتری به مشتری تبدیل شده و از خدمات یا محصولات شما استفاده می‌کنند. 

در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و.

سوالاتی در زیمنه ساخت داشتم اگر پاسخ بدهید سپاسگزار شما خواهیم بود.
این یعنی هر گاه به خدمات یا محصولات شما نیازی داشته باشند، قبل از این که به سراغ رقیبان‌تان بروند، به شما مراجعه می‌کنند. 

این بانک اطلاعاتی برای اجرای هرچه موثرتر کمپین‌های بازاریابی واقعا به کارتان خواهد آمد.

امکان درج فیلم نقد و معرفی محصولات، درج صوت قابل پخش با امکان دانلود و رندر.

خیلی وقت‌ها نیاز است که برای جذب مخاطب یا مشتری جدید برای سایت خود، هم زمان چندین کمپین تبلیغاتی هم در شبکه‌‌های اجتماعی، هم در سایت‌های...

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

برای همین قبل از استفاده از این نوع قالب‌ها، باید حتما با کارشناسان لینک منبع تیم طراحی سایت در تماس باشید تا بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

حریم خصوصی

بهتر است در فوتر سایت عناصر و صفحات مهم سایت را به صورت لینک قرار دهید. این کار به کاربر این فرصت را می‌دهد که در صورت تمایل به دیدن یک صفحه خاص نیاز نداشته باشد به قسمت هدر مراجعه کند. ایجاد سهولت در دسترسی به صفحات سایت باعث ماندگاری بیشتر بازدیدکننده در سایت می‌شود.

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه کلیک کنید نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

اینجا طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

باید بگوییم که اگرچه طراحی سایت تعاملی سخت به نظر می‌رسد؛ اما با قالب‌های شاپفا نباید نگران ادامه مطلب این موضوع باشید. قالب‌های شاپفا که با کمک آن‌ها می‌توانید سایت خود را طراحی کنید، ساختاری تعاملی دارند. کافی است که شما عکس‌ها و متن‌های موردنظر خود را در فرم‌های تعاملی جایگذاری کنید.

Report this wiki page